2015 m. sausio 3 d., šeštadienis

Dvyniai netiki horoskopais


Laba diena, noriu... Laba diena. Noriu užsakyti stalą šiam vakarui. Penkiems. Skaičius kaip skaičius. Kuo netikęs? Jūs – rimtai? Kokį svečią? Nereikia prie mūsų nieko sodinti. Na jau ne, tuomet mes patys ateisime šešiese. Septintą. Šešios trisdešimt? Gerai, suspėsime pusei septynių.

Miltiadas. Ne, paraidžiui pasakyti negaliu. Todėl, kad raidės rašomos, tariami garsai. Pagarsiui - prašau: eM-I-eL-Tė... Galiu lėčiau: I – A – Dė – A - eS. Aštuoni – šeši – penki – septyni... Nulis – nulis – nulis... Nulis – nulis... Nulis - vienas. Keturi nuliai. Ne, keturių nėra, yra keturi nuliai ir gale vienetas. Kartoju iš naujo: aštuoni – šeši – penki – septyni – keturi nuliai ir vienas.

Ne, nepadiktuočiau. O žodžiu patvirtinti negalite? Klausykite, nenoriu dalinti savo elektroninio pašto adreso. Tiesiog rezervuokite man stalą. Kam apskritai jį tvirtinti? Dar antstolį pasikvieskit... Kokios žalos? Negi ruošiatės anuliuoti užsakymą? Tai ir puiku. Suprantu, kad visko pasitaiko. Niekur nesikreipsiu. Man ir dar penkiems asmenims. Taip, šešiese, kaip sutarėme. Pusę septynių. Nesijaudinkite.

O kam man horoskopai? Iki šiol pats žinojau, kas man tinka. Tikrai neduosiu savo e-mail‘o. Telefonas – kas kita. Dvyniai. Nesąmonė. Kas skanu, tas ir sveika. Nereikia man jokių brukalų. Be to, jei nors kiek išmanytumėte astrologiją, žinotumėte, kad Dvyniai horoskopais netiki. Dietomis taip pat. 

Sulauksite. Iki malonaus!

1 komentaras:

Dovydas Sankauskas rašė...

Aš kaip tik mielai dalinu savo el. paštą, nes brukalus gmail'as išfiltruoja 99,99% patikimumu. O telefono nedalinu, nes telefoninių brukalų niekas neišfiltruoja.