2014 m. balandžio 18 d., penktadienis

Malaizijos lainerio prapulties versija


„All right, goodnight!“ – 
Nukirto lakūnas Hamidas,
Vado Zacharo nebeįleidęs į vidų.

Užsirakinęs kabinoj,
Nutraukė ryšius su tėvyne,
Išlupo saugiklį iš atsarginio siųstuvo,
Smigęs žemyn, apsuko lėktuvą
Ir pasileido pas pingvinus.

Sumanymas klaikiai painus
Ir žiauriai nesveikas,
Bet paaiškinti reikia,
Kad netroško Hamidas
Pasiekt Antarktidos.

Paniekinęs meilę ir savastį,
Nutaręs, kad viskas prarasta,
Apsėstas idiotiškos idėjos,
Pamišo įtikėjęs,
Kad pradangins lėktuvą,
Ir amžinai plevens nei gyvas, nei pražuvęs,
Pranokęs Azijos įstatymus
Lyg Šriodingerio katinas.

Pritrūko žudikui vargšeliui
Vieno tyro lašelio
Atjautos nekaltų aukų,
Be kurios neperžengs ribų
Nė patsai Nilsas Boras,
Žadėjęs genijų chorams
Paskelbt naują kvantinę lygtį,
Tik palaidojęs savo pyktį.

Ne veltui Kuala Lumpuro imamas
Ir Balsių supermamos
Moko sūnus klausyt Dalai Lamos.

5 komentarai:

Dovydas Sankauskas rašė...

Ciniškas šlamštas.

Anonimiškas rašė...

Tinklapio autoriai turi trumpą atmintį.. Apie kitas katastrofas neatsiras panašių "kūtinėlių"?

ELŽBIETA rašė...

Aš buvo vedęs mano mylimo vyro ir mes pamilome ir branginti save geros 2years ir kiekvienas dalykas vyksta sklandžiai, tačiau Bal 5, 2013 mes abu buvo nesusipratimas ir jis man pasakė, kad santykiai yra daugiau ir kad jis atsibodo su manimi ir Aš maldavo jį, nes aš jį myliu tiek daug, bet jis atsisakė man buvo taip žemyn dauguma ir aš jaučiausi pasaulis baigsis už mane, bet mano draugas man pasakė apie burtininko, kad padėjo savo seseriai iš gauti savo santykius atgal,geras darbas ir palankumas bet jos stengiasi, bet iš pradžių buvau išsigandęs, bet aš turiu duoti šis žmogus teismą, nes aš myliu savo vyrą labai daug ir aš nesu pasiruošęs prarasti jį bet moteris, todėl aš užsisakiau grįžta meilė rašybos iš šio didžiojo burtininko, kuris padarė mane laimingą moters kartą pasakyti, kad visi mano vyras grįžo pas mane su daug meilės ir rūpestinga širdies ... Aš liudijančių šio didžio burtininko iš Išvara šventykloje esate puikus žmogus tai pasaulis ir jūs turite galvoje tiek daug man esate geriausias rašybos ratukas, kad aš kada nors išgirsti ne visose svetainės Susisiekite su vyro per šį laišką, jei tikrai reikia gauti jūsų problemos išspręsti ishvaratemple@yahoo.com

Unknown rašė...

Tai mano liudijimas darbo gėrio, kad žmogus, kuris padėjo man ... Mano vardas jacquale Meagan, ir aš grįsti ant London.My gyvenimas yra atgal! Po 8 metų santuokos, mano vyras man paliko ir paliko mane su savo trimis vaikais. Jaučiu, kaip mano gyvenimas netrukus pasibaigs, ir nepatogus. Ačiū burtininko vadinama Justus papa, kad sutikau internete. Viena ištikimas dieną, kaip aš naršiau internete, Aš ieškau už gerą rašybos ratukų, kurie gali išspręsti mano problemą. Aš atėjau visoje liudijimų apie šio konkretaus burtininko serija. Keli žmonės liudijo, kad jis išvedė juos atgal ex-meilužio, kai liudijo, kad jis atstatyti gimdos, kai paliudijo, kad jis gali užkerėti sustabdyti skyrybų ir už jos ribų. Yra tam tikras liudijimas, kad aš mačiau, tai yra apie moterį, vadinamą malonę, jis liudijo apie tai, kaip jo draugė ex lordbabaijebu parsivežė mažiau nei 72 valandas ir ne iš jos parodymai droplordbabaijebu elektroninio pašto adresą pabaigoje. Po svarstymo visa tai, aš nusprendė suteikti Papa pabandyti. Kreipiausi jį elektroniniu paštu ir paaiškino mano problema su juo. Vos 3 dienas, mano vyras vėl į mane. Mes sprendžiame savo problemas, ir mes esame laimingesni nei bet kada anksčiau. lordbabaijebu tikrai vyras gabus ir talentingas, ir aš ne sustabdyti jam išdavimo, nes jis buvo neeilinis žmogus ... Jei jums iškilo problemos ar ir jūs ieškote nekilnojamojo ir autentiško burtininko išspręsti šią problemą už jus. Bandymas didelis papa "Justus šiandien, jis gali būti atsakymas į jūsų problemas. Štai kontaktai:
lbabaijebudespelltemple@gmail.com.comTerima puikus pažinčių Ijebu. Susisiekite jį taip:

(1) Jei norite, kad jūsų ex atgal.
(2) jei visada košmarai.
(3) Jūs norite būti skatinamas į savo biurą.
(4) Jūs norite moterys / vyrai paleisti po tavęs.
(5) Jei norite vaiką.
(6) [Jūs norite būti turtingas.
(7) norite susieti savo žmoną / vyrą būti tavo amžinai.
(8) Jei jums reikia finansinės paramos.
(9) Žolinių gydymas
10) padeda suburti žmones iš kalėjimo
(11) Santuoka Burtai
(12) magija rašybą
(13) Grožio Burtai
(14) PROPHECY ŽAVESYS
(15) burtai patrauklumas
(16) Valiuta nusikalstamumo Burtai
(17) Kvapo rašybos
(18) Panaikinus liga rašybos
(19) atrankos nugalėtojas Mantra
(20) EXAM SUCCESS Mantra
(21) žavesys gauti meilę.
(22) Mantra verslas.
Susisiekite su jam šiandien adresu: babaijebudespelltemple@gmail.com

Anonimiškas rašė...

Tai nuostabu!

Pagaliau mano vyras grįžta pas mane su tokia meile ir pagarba, nei aš kada nors tikėjausi. Padedamas daktaro Ilekhojie ir jo protėvių susitaikymo ritualo, mano vyras grįžo po tiek mėnesių prašymo skirtis. Iš pradžių, kai mano draugas liepė man kreiptis pagalbos į daktarą Ilekhojie, maniau, kad viskas gerai nesibaigs, nes niekada netikėjau, kad jis gali padėti, kai prarado pinigus dėl ankstesnių. Jis man aiškiai paaiškino, taip pat užtikrino, kad viskas būtų atlikta taikiai ir skubiai. Praėjus lygiai 3 dienoms po susitaikymo ritualo, mano vyras, kuris mėnesius neatsiliepia į mano telefono skambučius, atėjo į namus ir paprašė atšaukti skyrybų planus ir vėl būti laiminga šeima. Jau praėjo 2 mėnesiai ir viskas gerėja su diena. Dėkojame dr Ilekhojie už jūsų pagalbą. Su juo taip pat galite gauti pagalbos. Telefono numeris / Whatsapp +2348147400259 arba el. paštas: gethelp05@gmail.com